Anterior, a fost digital media manager în cadrul OMD, unde a lucrat pentru clienţi precum The Walt Disney Company, Metro România şi First Bank, iar înainte de aceasta, a lucrat în domeniul bancar, ca Marketing Manager (Retail) la Banca Țiriac, ING Bank. Experiența lui în digital media, începe la TouchPoint Media (JWT/WPP), în 2008. În cadrul McCann Advertising a fost client service manager.
În poziția de Head of Digital al agenţiei Bakers Digital Communication, Mihai aduce plus valoare clienților agenției pentru atingerea obiectivelor de brand awareness, engagement, trafic, conversie și loializare. El îmbină tacticile clasice de social media cu instrumentele digitale inovatoare în construirea identității online a brandurilor și în producția de conținut cu potențial de viralizare, urmărind umanizarea comunicării cu audientele cheie, dar și creșterea potențialului paginilor prin intermediul campaniilor cu influenceri, producțiilor video speciale și a diversității tipurilor de abordări utilizate.
„Îi urăm bun venit lui Mihai, a cărui experienţă profesională şi de viaţă îmbogățește capabilitățile echipei tinere şi entuziaste de la Bakers și creează astfel un mix extrem de interesant şi de util clienţilor noştri”, a spus Loredana Vişa, Director General V+O Communication.
„Sunt încântat să mă alătur acestei echipe dinamice de profesioniști. Sunt convins că împreună vom reuși să dezvoltăm nu doar campanii de succes pentru clienții noștri, ci vom reuși să transformăm instanțele de social media și cele digitale în puncte de interes și sprijin pentru oameni. Vrem să fim acolo pentru ei în cât mai multe momente de consum și să acoperim cât mai multe nevoi. Vrem să le arătăm că relația cu brandurile nu este una strict tranzacțională, ci mai degrabă una mult mai umană, bazată pe respect și ajutor reciproc”, a declarat Mihai Berejan, Head of Digital Bakers Digital Communication.
Pe fondul discuţiilor legate de modalitatea de revenire parţială sau integrală a angajaţilor la birouri, în vreme ce pandemia pare că s-ar reactiva în valul patru din această toamnă, a doua jumătate a anului 2021 se conturează deja a fi extrem de provocatoare pentru industria comunicării – un bun context în care grupul V+O Communication îşi întăreşte echipa de profesionişti şi portfoliul de clienţi şi servicii.[:]