Ești un începător în administrarea contului de social media aferent brandului tău?

Nici o problemă, ai venit în locul potrivit! Suntem aici pentru a te ajuta să înveți cum ar trebui să răspunzi mesajelor și comentariilor mai puțin plăcute din Social Media.

1. Încearcă să răspunzi în cel mai scurt timp posibil

 

Fie că vrei, fie că nu, eticheta care-ți măsoară timpul de răspuns este considerată a fi chipul real al brandului tău în Social Media.

Un bun administrator nu va ignora niciodată mesajele. De fapt, nu ar trebui să îți ia mai mult de o oră pentru a le răspunde.

În acest timp, trebuie să îi informezi că ai primit mesajul lor și că le vei oferi mai multe detalii imediat ce va fi posibil.

Cei care se află în spatele întrebărilor postate pe Social Media se vor simți mult mai bine și mai aproape de brand atunci când problemele lor sunt ascultate și rezolvate într-un timp scurt.

2. Utilizatori nefericiți? Nu-ți spăla rufele murdare în ”online-ul public”

 

De cele mai multe ori, utilizatorii nefericiți vor năvăli pe wall-ul tău cu observații negative. În asemenea cazuri, îți recomandăm să-i abordezi într-un chat box privat, acolo unde ei îți pot spune toate nemulțuirile lor referitoare la proudusul sau la serviciile oferite de brandul tău.

În acest fel, nu doar că vei avea un wall mult mai curat, dar și utilizatorii vor simți o ușurare știind că au făcut ceea ce au crezut că trebuie să facă.

3. Rămâi calm

 

De cele mai multe ori, situația de a răspunde mesajelor negative poate pune presiune pe imaginea ta pozitivă. Poate fi în același timp obositor și frustrant. Dar ceea ce contează mai mult este faptul că nu ar trebui să o iei personal. Până la urmă, acest tip de mesaje nu îți sunt, de fapt, adresate ție, ci brandului.

Ține minte: ești doar ”vocea” din spatele ecranului.

4. Oferă răspunsuri sub o formă umană

 

Nimănui nu-i place să primească răspunsuri pe un ton rece. Ca atare, ar trebui să îți personalizezi răspunsurile.

Încearcă să adaugi un strop de empatie și de preocupare reală față de lanțul nesfârșit de probleme al utilizatorului.

Super pont: nu te sfii să te adresezi folosind numele utilizatorului cu care vorbești. În felul acesta vei face să curgă conversația și vei face posibil un ton al discuției mult mai prietenos.

©Sursa media: http://superspicymedia.com

Limbă: