Ultima oară ți-am arătat cum să te comporți ca un manager profesionist al comunității tale (link). Ai învățat că ar trebui să răspunzi în cel mai scurt timp posibil, că ar trebui să porți conversațiile într-o convorbire privată, că nu ar trebui să fii stresat și că ar trebui să acorzi mai multă atenție felului în care te adresezi utilizatorilor nemulțumiții. Ca atare, e timpul să deprinzi câteva noi ponturi pe care le explicăm în continuare!
5. Să nu ștergi vreodată mesajele negative

Dacă alegeți să le trimiteți în neant, cu siguranță îi veți înfuria pe utilizatorii care le-au scris.

În plus, există mari șanse de a-i motiva să posteze și mai multe afirmații acide.

Cu toate acestea, dacă vă sunt forțate limitele răbdării și ale unei adresări civilizate, ar trebui să trimiteți un avertisment adecvat autorului afirmației. Dacă nu încetează să se oprească, doar atunci veți putea să îi ștergeți comentariile.

©Sursa media: https://www.agorapulse.com/blog/negative-reviews-facebook-page

6. Unele informații chiar nu se potrivesc managerului comunității

 

În unele cazuri, întregul proces al comunicării online nu poate acoperi faptul că unele informații chiar nu pot fi obținute. Acesta este punctul în care reprezentanții brandului vin în ajutor.

Dacă vă aflați în situația de a nu-i putea mulțumi pe utilizatori, este foarte recomandat să îi direcționați către cineva mai specializat decât voi. Totuși, un manager de comunitate nu poate juca alt rol decât cel de mediator între brandul pentru care lucrează și utilizatori.

7. Nu uitați să reveniți

 

Au trecut câteva zile de când un utilizator și-a strigat problemele, iar tu ai răspuns prompt mesajelor sale? Dacă da, atunci nu uita să revii cu întrebări despre problema sa:

„Am reușit să oferim cu succes o soluție?”
„Ești mulțumit de răspunsuri?”
„Putem să te ajutăm cu altceva?”
Cu toate aceste întrebări, prin care îți exprimi preocuparea sinceră, poți transforma un utilizator nefericit într-unul devotat. Până la urmă, atenția stă în detalii!

Limbă: