Miercuri, 5 iulie 2017, Snapchat a pregătit o actualizare surpriză. Deși schimbările la nivelul aplicației au loc săptămânal și, uneori, chiar zilnic, noul update nu este unul comun, de mentenanță. Aduce noi actualizări privitoare la modul în care utilizatorii vor putea interacționa.

Astfel, Snapchat introduce o funcție, Paperclip, prin care poate fi adăugat un link pe un Snap, înainte de a fi distribuit. Pe lângă aceasta, apar încă două instrumente de personalizare a conținutului: filtrul pentru voce și fundalurile pentru poze. De asemenea, au fost introduse și geofiltre valabile la cererea utilizatorilor.

1) Funcția Paperclip

Până la acest update, Snapchat a avut o regulă de bază: fără link-uri pe aplicația Snapchat, în afara celor care cuprindeau campaniile plătite ale brand-urilor. Prin noua actualizare au încălcat această regulă. Acum, orice utilizator poate atașa un link pe un Snap, link care va face trimitere către un website.

Funcția poate fi accesată prin intermediul butonului Paperclip. După ce un utilizator a capturat un Snap, va fi trimis către meniul de editare. În acel meniu va apărea acest buton, ilustrat sub forma unei agrafe.

Prin acest nou instrument, utilizatării pot distribui câtre prieteni: link-uri către evenimente, articole, clipuri de Youtube sau, de asemenea, își pot promova propriul lor conținut.

2) Filtre pentru voce

Noua opțiune îi permite utilizatorului să își schimbe vocea după bunul plac, după înregistrarea unui Snap.

Mai întâi, utilizatorul trebuie să înregistreze un Snap și apoi să apese pe iconița de speaker, care îi va permite să selecteze, dintr-o gamă variată, mai multe efecte pentru voce.

3) Fundalurile pentru poze – Backdrops

Funcția de Backdrops oferă posibilitatea de a adăuga mai multe fundaluri pe Snap-ul utilizatorului. Este utilă mai ales atunci când fundalul unui Snap nu este prea atrăgător.

Cum funcționează? Utilizatorul iși va decupa silueta din Snap cu ajutorul noului instrument de tipul foarfecă. Apoi, după ce zona dorită a fost selectată, utilizatorul poate adăuga unul dintre fundalurile speciale.

4) Geofiltre la cerere

Luna aceasta, compania a introdus oficial funcția de geofiltre la cerere. Funcția a apărut încă de anul trecut, doar că acum utilizatorii pot crea geofiltre personalizate, la cerere, direct din aplicație.

Prețul unui geofiltru la cerere începe de la $5.99 și variază în funcție de durata și mărimea filtrului, dar și în funcție de cât de aglomerată și solicitată este zona în care este activat.

Instagram a copiat, recent, Snapchat prin introducerea propriei versiuni de Stories, Instagram Stories. De asemenea, și Facebook a introdus o funcție asemănătoare. Update-ul apare în contextul competitivității intense cu Instagram și Facebook, având rolul de a atrage noi utilizatori pe aplicția Snapchat.

Limbă: