Vara trecută, Instagram a lansat instrumentul de Stories cu scopul de a concura cu rivalul Snapchat. Exact ca la Snapchat, funcția de Stories le permite utilizatorilor să încarce poze și clipuri, valabile 24 de ore, în care își prezintă activitățile zilnice. Însă Instagram nu s-a oprit aici și a decis să ridice nivelul competiției.

Recent, Instagram a lansat o campanie globală, derulată în SUA (Philadelphia), Germania (Cologne) și Italia (Milan),  prin care își promovează funcția de Stories. Mesajul principal este unul simplu: „Stories Are Everywhere” („Poveștile sunt peste tot).

Ideea de bază a campaniei constă în prezentarea, în contrast, a poveștilor extraordinare și a momentelor obișnuite din viața de zi cu zi. Prin acest concept, Instagram încearcă să sugereze faptul că oricine, prin funcția de Stories, poate transforma un moment banal într-unul memorabil.

Pe scurt, există o poveste în orice loc te-ai afla, oriunde ai privi. Cu ajutorul imaginației, a stickerelor și a pensulelor, utilizatorii pot crea povești cu adevărat speciale.

Astfel, pentru ilustrarea conceptului, au fost produse 26 de clipuri, 270 panouri publicitare și 13 panouri digitale. Au fost branduite mai multe tramvaie și stații de tramvaie din Milano și Philadelphia, iar amplasarea panourilor publicitatre s-a făcut în funcție de arhitectura specifică a fiecărui oraș, fiind alese locuri cât mai interesante.

Limbă: