În articolul de săptămâna trecută (link), ți-am prezentat câteva dintre cele mai bune sfaturi de care ar trebui să ții cont pentru a avea o activitate de influencing de succes. De data aceasta, echipa Bakers continuă seria de best practices în zona de influencing online.

1. Postează constant, dar nu face spam!

Ești la început de drum și simți că publicul căruia te adresezi tânjește dupa „vocea” ta în fiecare zi? Ei bine, s-ar putea să trebuiască să iei în considerare faptul că frecvența postărilor tale deranjează. Cele mai multe site-uri specializate în Social Media propun o frecvență de maxim 4 ori pe săptămână.

Dar acest lucru nu înseamnă neapărat că trebuie să mergi “by the book”: experimentează diferite frecvențe de postări timp de mai multe săptămâni și analizează-ți statisticile: fiecare tip de audiență funcționează altfel.

2. Ieși din zona de confort online

Cuvântul cheie este networking. Webstock, Connect Hub, Digital Marketing Forum sunt doar câteva dintre conferințele la care oamenii frumoși din Social Media se întâlnesc și își formează o rețea de influenceri cu preferințe comune. În plus, dacă ești cunoscut, nu ezista să accepți invitațiile de public speaking la astfel de evenimente: nu numai că această activitate te ajută în dezvoltarea personală și profesională, dar, automat, îți asiguri un mic boom pentru  popularitatea în mediul online.

3. Nu-ți fie frică să-ți exprimi opiniile

Ceea ce te face unic și autentic este stilul în care scrii. Dacă simți nevoia să te autocenzurezi, atunci ar fi mai bine să renunți de acum la ideea de a deveni influencer online. Singura diferență între un reporter și un influencer este faptul că cel din urmă nu are obligația să ceară aprobarea superiorilor ca materialul finit să apară în spațiul online.

În calitate de influencer, nu trebuie să dai socoteală editorului sau redactorului-șef pentru subiectul abordat sau pentru tone of voice: ești propriul tau angajat. Profită din plin!

4. Spune-mi cine ești, ca să știu să-ți dau like

Dacă se întâmplă să fii o persoană publică, s-ar putea să nu trebuiască să-ți bați așa de tare capul cu construirea unei comunități care să te favorizeze. Dar acest lucru nu înseamnă neapărat că ar trebui să-ți neglijezi frecvența postărilor și tone of voice-ul. Cum mediul online este considerat spațiu public, orice „scăpare”din postările tale în Social Media va fi taxată mult mai grav. Deci, dacă data viitoare simți că vrei să tastezi ceva defăimător, gândește-te de două ori înainte!

Sursa foto: goo.gl/mFCKNf

Limbă: